Springhold onsdag EGEN HEST v/Michala

Antal tilmeldte: 4/25 Alder: Alle aldre Pris: 640,00 DKK
Horsens Sportsrideklub Onsdag 18:45-22:00 Instruktør: michala johansen
Beskrivelse

Undervisningen hos Michala i spring om onsdagen er åbent for medlemmer af klubben og som har sin egen hest eller pony.

Det kræver også køb af medlemsskab af klubben for at kunne modtage undervisning.

Herudover kræves køb af facilitetskort, hvis hesten/ponyen IKKE er opstaldet på rideskolen

Facilitetskort kan enten:

• købes som engangs (gælder pr. undervisningsgang og købes sammen med undervisningen)
  • eller for et halvt år til 850 kr. under "køb", (og så kan man komme og ride og benytte banerne ad libitum uden der modtages undervisning)

Springundervisningen foregår som udgangspunkt på hold med 2 på og varer 30 minutter. Priserne er i 2024 som følger: (Fast månedsundervisning købes her)

• Fast månedsundervisning (facilitetskort haves allerede) 640 kr.
  • Fast månedsundervisning (samt engangsfacilitetskort oveni): 760 kr.
  • 1 enkelt gang undervisning (samt engangsfacilitetskort oveni) 240 kr. (køb det under "shop"))
  • 1 enkelt gang undervisning (facilitetskort haves allerede) 210 kr. (køb det under "shop")

For at komme med som fast på månedsundervisning og til den pris, så skal tilmelding og køb være sket her inden den 26. i måneden før. Tilmelding nedenfor første gang og herefter kører betalingen automatisk.

Vi har bedt Michala om at præsentere sig selv:
Jeg er 31 år
Arbejdet som professionel springrytter i 10 år i Danmark, Tyskland og USA
Deltaget i mange store internationale stævner på mange forskellige heste.
Jeg brænder for at give min viden videre.
Jeg underviser på alle niveauer.
I undervisningen vil jeg ligge fokus på kontrol, banetræning, selvtillid og give en masse gode tricks til hverdagstræning.

Til jer som ikke kender mig er i meget velkommen til at kontakte mig, hvis i vil vide mere om mig eller har andre spørgsmål
Med venlig hilsen Michala
Tlf. +4520732950
Følg mig evt. på Instagram Michala Johansen

Tilkøb inkl. facilitetskort pr. undervisningsgang ved fast månedsundervisning
Hvis du IKKE har facilitetskort i forvejen, skal dette tilkøbes oveni undervisningsprisen!
120,00 DKK

Pris: 320,00 DKK (Derefter 640,00 DKK per rate) Du har fået en tilmeldingsrabat på 50%.

Samlet rabat på 320,00 DKK

Rater: månedlig (11 rater)) Se alle rater

Jeg har ingen profil - Opret og tilmeld Jeg har en profil – Login og tilmeld
Instruktører

michala johansen

20732950

Underviser i SPRING om onsdagen.

Mail: michalajohansen@gmail.com

Se mere om Michala i præsentationen under fanen "Undervisning - egen hest"