Indmeldelse:

Vi glæder os til at byde dig velkommen hos Horsens Sportsrideklub !

STEP 1: Opret en brugerprofil

Så skal du først og fremmest oprette en brugerprofil her på hjemmesiden ved at klikke på fanen "log-in" øverst oppe i højre hjørne.

Skal dit barn under 18 år meldes ind i klubben, så anbefaler vi, at profilen laves i barnets navn, således der opkræves til juniortakst.

Evt.guide til at oprette brugerprofilen her på siden findes på på fanen "opret profil" - vælg "hjælp".

STEP 2: Kontakt os !

STEP 3: Køb medlemsskab her på siden

Medlemmer under 18 år: kr. 450,00 pr. år

Medlemmer over 18 år: kr. 550,00 pr. år

Ønsker man at støtte klubben, men ikke at være aktivt udøvende rytter/medlem, så kan man tegne et passivt medlemsskab til kr: 200,00 pr. år.

Udsnit fra vores vedtægter § 7 Kontingent

"For nye medlemmer gælder, at indmeldelsesdato er lig med forfaldsdato for betaling af medlemskab. Der betales for hele året ved indmeldelse i perioden januar til og med juni. For indmeldelse efter 1. juli betales medlemskab for et halvt år. Fornyelse af medlemskab sker pr. 31. januar i det efterfølgende år efter indmeldelsesåret."

STEP 4: Køb undervisning

Step 5: Køb opstaldning (hvis du har egen hest/Pony)

Kom godt i gang:

Som ny gør vi opmærksom på følgende:

1. Du skal kende til vores regler og dem finder du her på siden under  " INFORMATION - REGLER"
  2. Hold dig orienteret her på hjemmesiden og meld dig gerne ind i facebookgruppen "Medlemmer af Horsens Sportsrideklub HSR", hvor meget information også pågår.
  3. Overvej hvilke ting, du vil kunne hjælpe til med i rideklubben - vi består af frivillige, og vi har MANGE opgaver, som der er brug for hjælp til  - også en masse opgaver, der ikke forudsætter noget kendskab til heste. Du kan også komme med i et af vores udvalg. Se under fanen " INFORMATION - UDVALG".
  4. Vi afholder medlemsmøder 2-3 gange årligt, hvor vi forventer at du (samt dine forældre deltager, hvis du er under 18 år).
  5. Bliver du syg eller er forhindret i at komme til din undervisningstime, så meld hurtigst muligt afbud - det er ret vigtigt ift. vores planlægning og af hensyn til hestene!
  6. Du finder vores gældende handelsbetingelser under fanen "BLIV MEDLEM  - Handelsbetingelser".
  7. Når hesten, som du rider på,  laver hestepærer i ridehuset og stalden, så skal der samles op STRAKS og over i de respektive trillebører. Dette gælder for alle  - også i elevskolen;-)

Har du nogen spørgsmål ellers, så kontakt os endelig på info@horsenssportsrideklub.dk

Udmeldelse/opsigelse:

Der gælder et skriftligt opsigelsesvarsel på løbende måned + 1.

Udmeldelsen skal ske skriftligt på mail til: info@horsenssportsrideklub.dk, som herefter afmelder dig/bekræfter udmeldelsen.