Indmeldelse:

Vi glæder os til at byde dig velkommen hos Horsens Sportsrideklub !

STEP 1: Opret en brugerprofil

Så skal du først og fremmest oprette en brugerprofil her på hjemmesiden ved at klikke på fanen "log-in".

Skal dit barn under 18 år meldes ind i klubben, så anbefaler vi, at profilen laves i barnets navn, således der opkræves til juniortakst. Evt.guide til at oprette brugerprofilen her på siden findes på på fanen "opret profil" - vælg "hjælp".

STEP 2: Kontakt os !

STEP 3: Køb medlemsskab her på siden

Medlemmer under 18 år: kr. 450,00 pr. år

Medlemmer over 18 år: kr. 550,00 pr. år

Ønsker man at støtte klubben, men ikke at være aktivt udøvende rytter/medlem, så kan man tegne et passivt medlemsskab til kr: 200,00 pr. år.

Udsnit fra vores vedtægter § 7 Kontingent

"For nye medlemmer gælder, at indmeldelsesdato er lig med forfaldsdato for betaling af medlemskab. Der betales for hele året ved indmeldelse i perioden januar til og med juni. For indmeldelse efter 1. juli betales medlemskab for et halvt år. Fornyelse af medlemskab sker pr. 31. januar i det efterfølgende år efter indmeldelsesåret."

STEP : Køb opstaldningspladsen

STEP 4: Køb undervisning

Kom godt i gang:

Som ny gør vi opmærksom på følgende:

1. Du skal kende til vores regler og dem finder du her på siden under  " INFORMATION - REGLER"
  2. Hold dig orienteret her på hjemmesiden og meld dig gerne ind i facebookgruppen "Medlemmer af Horsens Sportsrideklub HSR", hvor meget information også pågår samt i facebookgruppen "HSR opstaldningsgruppe"
  3. Overvej hvilke ting, du vil kunne hjælpe til med i rideklubben - vi består af frivillige, og vi har MANGE opgaver, som der er brug for hjælp til  - også en masse opgaver, der ikke forudsætter noget kendskab til heste. Du kan også komme med i et af vores udvalg. Se under fanen " Om Klubben" - udvalg.
  4. Vi afholder medlemsmøder 2-3 gange årligt, hvor vi forventer at du (samt dine forældre deltager, hvis du er under 18 år). Det samme gælder for de opstaldermøder vi af og til afholder.
  5. Bliver du syg eller er forhindret i at komme til din undervisningstime eller til en turnusvagtordning, så meld hurtigst muligt afbud!.
  6. Du finder vores gældende handelsbetingelser under fanen "Om Klubben"  - Handelsbetingelser".
  7. Når hesten, som du rider på,  laver hestepærer i ridehuset og stalden, så skal der samles op STRAKS og over i de respektive trillebører. Dette gælder for alle  - også i elevskolen.

Har du nogen spørgsmål ellers, så kontakt os endelig på info@horsenssportsrideklub.dk

Udmeldelse/opsigelse:

Der gælder et skriftligt opsigelsesvarsel på løbende måned + 1.

Udmeldelsen skal ske skriftligt på mail til: info@horsenssportsrideklub.dk, som herefter afmelder dig/bekræfter udmeldelsen.