Medlemsfordele:

Som en del af den øgede forkus på sponsorater og samarbejdsaftaler, afstedkommer der også en række medlemsfordele. Sponsorerne har mulighed for af og til og fremsende specialtilbud til klubbens medlemmere. Disse vil der blive orienteret om løbende.

Dernæste kan vi fremhæve følgende faste medlemsfordele:

- Land & Fritid Hedennsted: 10% rabat til alle medlemmere ved fremvisning af medlemsnummer.

-Sara Hartmann Pedersen: 10% rabat til alle medlemmerne på alt vask af dækkener mm.

-Flügger Farver: 20% i rabat til alle medlemmerne ved oplysning af medlemskab i klubben. Yderligere 5% går til klubben af alt der købes for i butikken.

-OK: Baseret på tilmelding i OK-appen, kan man være med til at støtte klubben, når man tanker, taler i telefon og bruger strøm. En dejlig nem måde at hjælpe klubben på med ting, som man alligevel skal gøre brug af i det daglige. Så hvorfor ikke hos OK og i sidste ende hjælpe klubben?