Horsens Sportsrideklub har følgende udvalg.

Stævneudvalg, aktitvitetsudvalg, cafeteriaudvalg, juniorudvalg, facilitetsudvalg, Sponsor og fondsudvalg.

I hvert udvalg sidder der en ansvarlig "formand", som er en repræsentant fra bestyrelsen. Vedkommendes navn er kontaktperson og skrevet med fed skrift.

Kontakt os endelig, såfremt du har mulighed for at indgå i et af vores udvalg. Du finder kontaktdata på os alle under fanen "kontakt" her på hjemmesiden.

Der er ikke krav om, at du er medlem af klubben for at kunne indgå i et af vores udvalg. Vi tager godt imod alle, som vil hjælpe til i frivillighedens og foreningsåndens tegn :-)

Der er ikke krav om, at man skal have hestekundskaber eller særlige forudsætninger for at kunne indgå i et udvalg. Nødvendig oplæring vil finde sted.