Kunne du eller dit firma tænke sig at støtte ridesporten i Horsens ved at blive sponsor for Horsens Sportsrideklub?

Mulighederne omkring sponsorater kan bestå i fx:

1. Reklameskilt for jeres firma i vores indendørs ridehaller (betaling for skiltet samt årlig betaling for at have det hængende)
  2. Et stævne-spring, lavet med jeres logo, farver og med fx pynt, der viser, hvad I er for en virksomhed og som anvendes ved alle vores stævner (Pris varierer typisk fra 7.000 kr. til 15.000 kr. som en engangsudgift)
  3. Et træningsspring eller tilbehør hertil og som kan bruges i dagligdagen under træningerne af klubbens egne ryttere. Kan også sagtens laves med logo og jeres farver.
  4. Sponsorere en elevhest til brug for elevskolen (køb af hesten engangsudgift.  Kan evt. suppleres med årligt tilskud til foder, dyrlæge, smed osv.)
  5. Hal-sponsor/hovedsponsor. Årlig pris 25.000 kr. Hallen opkaldes efter jeres firma og stort skilt med hallens navn og jeres logo opsættes inde i hallen med stor synlighed for alle
  6. Sponsorere et stort hal-spejl med jeres reklameskilt ovenover
  7. Køb et helt stævne, der opkaldes efter jeres firma
  8. Sponsorér alle præmiesløjferne til stævnet og få trykt jeres firmanavn på sløjfen som reklame (Prisen afhænger af stævnets størrelse, men typisk omkring ca. 7.000 kr. ved alm. sløjfer)
  9. Sponsorér pokaler samt evt. også skridttæpper til hestene til brug ved klubmesterskaber eller championatsuddelinger eller cups
  10. Sponsorér nogle fine gaver, eller gavekort der kan bruges som ærespræmier til de vindende ryttere
  11. Sponsorér vores materiel: fx trillebører med stort klistermærke med jeres logo på. Trillebørerne står fast i ridehallerne.

Som sponsor er I med til at understøtte vores børn og unge mennesker i lokalsporten!

Ridesporten er desuden kendt for at skabe nogle værdifulde egenskaber hos rytterne, som kan være til stor gavn for erhvervslivet. At lære at tage ansvar for et stort dyr, at kunne håndtere et stort dyr, som pludselig kan reagere på uforudsigelige måder giver vigtige egenskaber hos hestefolkene, der direkte kan anvendes på arbejdsmarkedet senere hen.

Vi er en aktiv klub, som afholder omkring 8 stævner årligt suppleret med en del øvrige arrangementer. Alle aktiviteterne tiltrækker mange ryttere og tilskuere fra både nær og fjern, hvorved I opnår en stor reklameværdi. Desuden vil alle vores sponsorers logoer vises på forsiden af vores hjemmeside i vores "sponsorkarusel".

Har I spørgsmål, eller ønsker I at være sponsor for Horsens Sportsrideklub, så kontakt os endelig, så vi kan tage en dialog om, hvilket setup, der kan passe til jer.

Der laves naturligvis en sponsorkontrakt på aftalen og du behøver ikke nødvendigvis binde dig for længere aftaler. Et enkelt sponsorat (engangs eller for et enkelt år) vil vi være meget taknemmelige for! :-)

Måske du ikke vil være sponsor, men gerne vil hjælpe os med at finde sponsorer i stedet? Det siger vi stort JA tak til!! Vi har et stort behov for al den hjælp vi kan få, da klubben drives af frivillige og er meget afhængig af alle de frivillige indsatser.

Vi glæder os meget til at høre fra dig.

Kontaktperson for Sponsor-udvalget i HSR: Janice H. Pedersen, tlf. 2539 5104

mail. Janicehpedersen@gmail.com