Prisliste gældende pr. 1.1.2022:

Al betaling skal ske forud.

Medlemskab

Medlemskab under 18 år helårligt forud opkrævet pr. 1. februar: 450 kr.

Medlemskab over 18 år helårligt forud opkrævet pr. 1. februar: 550 kr.

Passivt støtte-medlemskab alle aldre helårligt forud opkrævet pr. 1. februar: 200 kr.

Facilitetskort

Facilitetskort til ikke opstaldede heste/ponyer halvårligt forud opkrævet 31. december og 30. juni: 850 kr.

Undervisning:

Elevskolehold 60 min. i alt 1 gang ugentligt. Månedligt forud opkrævet den første. Under 18 år: 500 kr.

Elevskolehold 60 min. i alt 1 gang ugentligt. Månedligt forud opkrævet den første. Over 18 år: 575 kr.

Enetime v. Sabine 30 min.: 210 kr. forud pr. gang. (2 ryttere også ok, som så blot deler udgiften selv) (tillæg på kr. 30, hvis facilitetskort ikke haves allerede)

Springlektion v. Maria for medlemmer med egen hest/Pony, 30 min. ved 2 på et hold. 109 kr. pr. gang. (tillæg på kr. 30, hvis facilitetskort ikke haves allerede)

Springlektion v. Maria for medlemmer med egen hest/ pony, 30 min. eneundervisning 160 kr. pr. gang. (tillæg på kr. 30, hvis facilitetskort ikke haves allerede)

Springlektion v. Michala for medlemmer med egen hest/pony, 30 min. ved 2 ryttere på et hold 210 kr. (tillæg på kr. 30, hvis facilitetskort ikke haves allerede)

Springlektion v. Michala for medlemmer med egen hest/pony, fast månedsaftale (kalendermåneder). 640 kr. pr. måned (tillæg på 120 kr., hvis facilitetskort ikke haves allerede)

Parter:.

Halvpart: Månedsvist forud opkrævet til den første. Under 18 år: 1.300 kr.

Halvpart: Månedsvist forud opkrævet til den første. Over 18 år: 1.450 kr.

Opstaldning:

Se under fanen "opstaldning" samt under "køb" + "opstaldning"

Ridelejr, kurser, interne elevstævner, klubtøj: Se aktuelt og relevant infoopslag herom, når det er relevant.

Udsnit fra vores handelsbetingelser, som findes her

"Betalingen for undervisning og parter sker i hele måneder med forudbetaling og med forfald pr. den 1.

Ved indmeldelse fra den 1. til den 15. betales fuld pris for indeværende måned.

Fra den 16. og måneden ud betales halv pris. Medlemskab gradueres ligeledes pr. kvartal ved indmeldelse og herefter betales pr. 1. februar."

Bemærk venligst, at der ved afmelding af hold er afmeldingsfrist.

Ved opsigelse betales løbende måned + næste måned. Man er selvfølgelig berettiget til at være med i elevundervisningen for den periode, der er betalt for.

Hvis du ønsker at afmelde hold, men stadig være medlem af klubben, skal det tydelig fremgå af mailen du sender - ellers udmeldes du automatisk af klubben.