HSR Genbrugsguld - NYT tiltag

19-02-2024

Nyt tiltag i HSR er vores " HSR - Genbrugsguld "

På facebook er der oprettet en gruppe, som hedder " HSR - Genbrugsguld " og her sælger HSR ting og sager, som er blevet doneret til rideklubben af alle jer venlige sjæle.

Måske har du noget, som du vil donere, der kan sælges til fordel for HSR?

Det kan være alt muligt fra lysestager, gryder, div. pyntegenstande og selvfølgelig også lidt rideudstyr. HSR modtager gerne ting som er salgsbare. Kontakt Janice Helding Pedersen via messenger eller på tlf. 2539 5104, hvis du har noget du vil donere.

Du kan omvendt også støtte rideklubben ved at købe nogle af de udbudte donationer inde i facebookgruppen, så skynd dig endelig ind i gruppen og kig på alle de fine sager🤗

Regler for handlen er simpel. Der bliver lagt en vare op af administratoren, og varen får angivet en minimumspris. Herfra starter budrunden i kommentarfeltet nedenunder varen. Minimum 24 timer efter  første bud falder hammerslaget. Derefter får man en besked med detaljer for betaling og afhentning.

Det første, som HSR - Genbrugsguld samler ind til, er en foodtruck, så vi kan betjene alle vores medlemmer og deres familier, gæster m.m under vores mangeartede arrangementer.

Kom og støt os - vi arbejder hårdt og frivilligt for det