Horsens Sportsrideklub søger undervisningsansvarlig til elevskolen og staldassistent

11-01-2023

Vi har fuld fart over feltet i vores rideklub. Vi søger derfor en engageret koordinator/staldassistent, som samtidig kan stå for koordinering af undervisning og sammen med vores staldmester sikre at vores ponyer og heste altid er i trivsel og klar til at gå med i undervisning.

Om jobbet

Vores nye undervisningsansvarlig skal kunne træne elever i elevskolen – primært i grundridning og dressur. I første omgang vil der være tale om undervisningshold 1-2gange pr. uge, men også med mulighed for flere timer på sigt.

Hertil kommer, at du skal:

Om dig:

Vores nye undervisningsansvarlig er over 18 år og som brænder for heste, ridning og arbejdet i en forening

Vi forestiller os, at du har:

Du skal derfor være dygtig til at aflæse dine eleverne og de øvrige på matriklen og hjælpe dem til at kunne omgås hestene bedst muligt – både på banen og i stalden. Og du skal sammen med vores øvrige undervisningsteam være matche de rigtige elever med de rigtige heste –herunder også parter.

Vi tilbyder:

Du bliver en del af et undervisningsteam, og skal sammen med dine kollegaer fylde holdene op ud fra ventelister, samt ved sygdom/ferie selv stå for at bytte med de andre undervisere internt.
Du har også har mulighed for at indgå i vikarordningen i stalden, hvor du skal kunne vikariere for det faste personale, og hjælpe til med aften/weekendfodring, ordne bokse og sikre at ponyer og heste kommer på fold.

Stillingerne er på ca. 20 timer ugentligt med ansættelsesstart ca. 1.2.2023.

Send din ansøgning til info@horsenssportsrideklub.dk

Vi holder løbende ansættelsessamtaler. Vil du vide mere om stillingerne, så kontakt os på info@horsenssportsrideklub.dk

Om Horsens Sportsrideklub:

Horsens Sportsrideklub er stiftet 1. juni 2021, som resultat af en sammenlægning mellem Boller Rideklub og Horsens Rideklub. Den nyetablerede rideklub har 212 medlemmer, hvoraf langt størsteparten rider på elevhold. Vi har pt 11. elevheste samt en række private opstaldere. Rideklubben har netop fået etableret ny stald.
Læs mere om klubben på www.horsenssportsrideklub.dk