Nye sponsorer og medlemsfordele

24-01-2022

Nye sponsorer i Horsens Sportsrideklub:

Det er med stor gælde at vi kan berette om nye sponsorer i Horsens Sportsrideklub.

Reese Studios, Stark Horsens, Rema 1000 Torsted, Land & Fritid Hedensted, samt Chr. Holms Autoværksted er blandt de sponsorer der har valgt at takke ja til et længere samarbejde med klubben.

Vi vil gerne med dette brev sige stor tak til sponsorerne og den tillid de har givet klubben, og i forlængelse heraf opfordre alle medlemmere til at støtte vores sponsorer som de også støtter os. Jo mere vi kan hjælpe hinanden jo bedre har vi det alle i bund og grund i sidste ende.

Ligeledes skal der også lyd en stor tak til de medlemmere der på vegne af klubben har hjulpet til med at hverve sponsorer. Det vil vi gerne se lidt mere af og vil gerne opfordre alle medlemmere til at kigge i deres netværk, om der kunne ske at være en sponsor eller 2 mere der ude, som gerne vil profileres hos os. For yderligere dialog kan man tage fat på Claus H. Hertz. Holck1980@gmail.com

Medlemsfordele:

Som en del af den øgede forkus på sponsorater og samarbejdsaftaler, afstedkommer der også en række medlemsfordele. Sponsorerne har mulighed for af og til og fremsende specialtilbud til klubbens medlemmere. Disse vil der blive orienteret om løbende.

Dernæste kan vi fremhæve følgende faste medlemsfordele:

-Land & Fritid: 10% rabat til alle medlemmere ved fremvisning af medlemsnummer.

-Sara Hartmann pedersen: 10% rabat til alle medlemmerne på alt vask af dækkener mm.

-Flügger Farver: 20% i rabat til alle medlemmerne ved oplysning af medlemskab i klubben. Yderligere 5% går til klubben af alt der købes for i butikken.

-OK: Baseret på tilmelding i OK-appen, kan man være med til at støtte klubben, når man tanker, taler i telefon og bruger strøm. En dejlig nem måde at hjælpe klubben på med ting, som man alligevel skal gøre brug af i det daglige. Så hvorfor ikke hos OK og i sidste ende hjælpe klubben?