Horsens Sportsrideklub søger undervisningskoordinator og staldassistent

12-01-2022

Vi har fuld fart over feltet i vores nyetablerede rideklub. Vi søger derfor en engagereret medarbejder, som skal stå for koordinering af undervisning i vores elevskole og sammen med vores staldmester sikre, at vores ponyer og heste altid er i trivsel og klar til at gå med i undervisning.

Om jobbet
Vores nye undervisningskoordinator og staldassistent får hovedansvaret for at koordinere undervisning på elevholdene – herunder tilmelding og sammensætning af hold.  Hertil kommer, at du skal:

I først omgang er stillingen på 8 timer ugentligt. Timerne ligger i hverdagene i tidsrummet 7.30-15.30.

Om dig
Vores nye undervisningskoordinator og staldassistent er  over 18 år og en dygtig koordinator med et højt strukturgen.
Vi forestiller os, at du har:

Vi tilbyder
Du bliver en del af en etableret stald og et undervisningsteam, og skal sammen med dine kollegaer fylde holdene op ud fra ventelister, samt ved sygdom/ferie selv stå for at bytte med de andre undervisere internt.

Du har også har mulighed for at indgå i vikarordningen i stalden, hvor du skal kunne vikariere for det faste personale, og hjælpe til med aften/weekendfodring, ordne bokse og sikre at ponyer og heste kommer på fold.

Stillingen er på 8 timer ugentligt med ansættelsesstart 1. marts 2022., men med mulighed for flere timer på sigt.

Send din ansøgning til info@horsenssportsrideklub.dk. Vi holder løbende ansættelsessamtaler. Vil du vide mere om stillingerne, så kontakt Christina Hegner på 40 32 90 36 eller Rikke Sønderskov 60 67 50 30.

Om Horsens Sportsrideklub
Horsens Sportsrideklub er stiftet 1. juni 2021, som resultat af en sammenlægning mellem Boller Rideklub og Horsens Rideklub. Den nyetablerede rideklub har 240 medlemmer, hvoraf langt størsteparten rider på elevhold. Rideklubben har netop overtaget de fysiske lokaliteter, hvor begge de gamle rideklubber før har lejet sig ind, og der venter en større ombygning inden for det kommende år, hvor der etableres nye stalde og faciliteter. En renovering som sikrer topmoderne faciliteter, og som gør os i stand til at udvikle vores rideklub på nye måder.
Læs mere om klubben på www.horsenssportsrideklub.dk