Tidl. BOR-ryttere mangler at betale medlemskab for januar 2022

06-01-2022

Kalder alle tidligere Boller Rideklub ryttere🙌

Vigtigt omkring manglende betalinger:

I har betalt medlemsskab (og de med egen hest/pony evt. også facilitetskort) frem til 31.12.2021.

Dvs. pr. 1.1.2022 kræver det et besøg på vores hjemmeside under "køb". Her køber I et medlemsskab, som alene gælder for januar måned i øverste linje

Pr. 1. februar sker den store HELÅRLIGE opkrævning af medlemskab for alle klubbens ryttere, som har tilmeldt sig medlemsskab enten tidligere eller via en såkaldt pakketilmelding, der har været udsendt. Køb af januar-medlemsskabet gør IKKE, at man er med i den helårlige oprkrævning pr. 1. februar 2022 desværre.

Betaling af facilitetskort var pr. 31. december 2021 for at kunne benytte vores baner ude som inde af ryttere med heste, som komme "udefra" i perioden 1. januar 2022 til 30. juni 2022.

Det er dit eget ansvar at tjekke, om du er tilmeldt korrekt, og om der er betalt korrekt for tingene. Stikprøvekontroller vil forekomme.

Hvordan finder du så ud af om du er tilmeldt alt det, du bør være, hvis du er lidt i tvivl?🧐

1. Spring ind på vores hjemmeside www.horsenssportsrideklub.dk og vælg "login

2. Op i højre hjørne igen og klik så på "min profil" + "gå til profil"

3. Klik dernæst på "mine tilmeldinger". Her har du et hurtigt overblik over, hvad du er tilmeldt (fx medlemsskab og/eller facilitetskort).

4. Er du ikke tilmeldt, det du skal være, så skal du vælge fanen "køb" og få tilmeldt det, du mangler🤗

5. Er I flere familiemedlemmer under samme profil, så husk at tjekke for jer hver især. Den, der er "flueben" ved i den grønne kasse, er den du tjekker tilmeldinger for.

6. Når du nu alligevel er herinde, så tjek om noget bør opdateres - fx adresse, mobilnummer, betalingskortoplysninger etc.

Vi udsender nyhedsbreve og anden relevant info bla. ifm. med coroana-restriktioner m.m., og det er derfor vigtigt at du også lige tjekker om vores mails til dig evt. går i dit spam-filter. I så fald bør du lige "godkende", at vi er gode nok og ikke spam, så informationerne når frem til dig;-)

Spørgsmål? Så send dem på en mail til: info@horsenssportsrideklub.dk😀