Invitation til informationsmøde om byggeprojekt ny stald

18-11-2021

Horsens Sportsrideklub, Horsens Kommune og Velas inviterer til informationsmøde omkring vores kommende staldbyggeri.

Tirsdag den 7. december 2021 kl. 19.00 på Thorsgårdsvej 40, 8700 Horsens i ridehallen (så medbring varmt tøj ;-))

Velas fremviser tegningerne af det kommende staldbyggeri med plads til 30 heste. Vi gennemgår indretningen og tankerne bag samt giver et forsigtigt bud på en kommende tidsplan for byggeprojektet. HSR er vært med kaffe, kage og en sodavand.

Tilmelding er nødvendigt af hensyn til at sikre stole/plads nok samt af coronahensyn.

Vi følger udviklingen af Covid-19 nøje og såfremt der indføres flere restriktioner, vil en plan B være at det gennemføres virtuelt som et teams-møde.

Tilmelding sker til mail: info@horsenssportsrideklub.dk
Skriv antal deltagere og deres navne (vil blive anvendt ved evt. smitteopsporing om nødvendigt).
Mød ikke op, såfremt du har nogen symptomer og følg gældende retningslinjer fra sundhedsstyrelsens så vi kan passe bedst muligt på hinanden.

Vi glæder os til at se jer og vise projektet frem.

Mvh. Bestyrelsen