Medlemsmøde og arbejdsdag 5. september 2021

18-08-2021

Kære medlemmer

I inviteres til medlemsmøde og efterfølgende arbejdsdag søndag den 5. september 2021 kl. 09:00 på rideskolen ved udendørs cafeteriet.

Vi er vært med morgenbrød og kaffe. Tilmelding via responsknapper på facebook eller via sms til Gitte: 22901029. (skriv hvor mange I kommer i alt)

Horsens Sportsrideklub står midt i en travl tid, hvor der sker flere spændende ting. Vi glæder os til at præsentere noget af alt dette under medlemsmødet.

Efter medlemsmødet har vi arbejdsdag, hvor vi håber at se en masse hjælpsomme forældre og ryttere fra både elevskolen og privat ryttere – ja i det hele taget alle, som kan give en hånd med. Der vil være små og store arbejdsopgaver til ”små og store” arbejdsmænd. Såfremt der sidder en ponyfar med håndværksmæssig baggrund eller hænderne skruet godt på, så bliver vi ekstra glade. Vi håber bl.a. på at få mulighed for at reparere og male udendørshegnet ved spring – og dressurbanen. Så husk praktisk tøj/malertøj. Det vil være super godt, hvis dem der har mulighed for det medbringer en trailer, så vi kan få kørt ”småt brændbart” ol.lign på genbrugspladsen.

Horsens Sportsrideklub er drevet af frivillige kræfter og al vedligehold, reparationer mv. skal udføres af frivillige. Derfor har vi hårdt brug for at ALLE mand giver en hånd med.

Bestyrelsen, Horsens Sportsrideklub