Horsens Sportsrideklub søger undervisere til elevskolen

30-06-2021

Vi har fuld fart over feltet i vores nyetablerede rideklub. Vi søger derfor engagerede undervisere til vores elevskole, som interesserer sig for grundridning og dressurundervisning.

Om jobbet
Vores undervisere skal træne elever i elevskolen – primært i grundridning og dressur. Elevholdene spænder fra ponylegestue til erfarne ryttere. Vi mangler undervisere til ca. 10 timer ugentligt – herunder ponylegestue om lørdagen, elevhold på eftermiddage og voksenhold om aftenen.

Om dig
Vi søger undervisere, som er over 18 år og som brænder for at undervise børn såvel som voksne i grundridning og med speciale i dressur.

Vi forestiller os, at du:

Vi lægger stor vægt på træning af basale færdigheder før, under og efter undervisningen. Heri at undervise eleverne i grundridning, pleje af og sikkerhed omkring heste. Du skal derfor være dygtig til at aflæse dine elever og hjælpe dem til at kunne omgås hestene bedst muligt – både på banen og i stalden.

Vi tilbyder
Du bliver en del af et etableret undervisningsteam, og skal sammen med dine kollegaer selv fylde holdene op ud fra ventelister, samt ved sygdom/ferie selv stå for at bytte med de andre undervisere internt.

Du har også har mulighed for at indgå i vikarordningen i stalden, hvor du skal kunne vikariere for det faste personale, og hjælpe til med aften/weekendfodring, ordne bokse og sikre at ponyer og heste kommer på fold.

Stillingerne er på 10 timer ugentligt med ansættelsesstart ca. 1. august 2021.
Send din ansøgning til info@horsenssportsrideklub.dk senest 23. juli

Vi holder løbende ansættelsessamtaler. Vil du vide mere om stillingerne, så kontakt Hanne Aabo Sørensen på mobil 22 82 52 80 eller Linda Wittorff på mobil 40 56 99 70.

Om Horsens Sportsrideklub
Horsens Sportsrideklub er stiftet 1. juni 2021, som resultat af en sammenlægning mellem Boller Rideklub og Horsens Rideklub. Den nyetablerede rideklub har 224 medlemmer, hvoraf langt størsteparten rider på elevhold. Rideklubben har netop overtaget de fysiske lokaliteter, hvor begge de gamle rideklubber før har lejet sig ind, og der venter en større ombygning inden for det næste år, hvor der etableres nye stalde og faciliteter. En renovering som sikrer topmoderne faciliter, og som gør os i stand til at udvikle vores rideklub på nye måder.
Læs mere om klubben på www.horsenssportsrideklub.dk