Springunderviser: Helena Alberg

Helena har ca. 7 års undervisningserfaring med at undervise på flere niveauer, lige fra begyndere til dem der er mere rutinerede.

Helenas egne rideerfaringer har hun gennem dressur, springning og military, hvor hun har redet utallige stævner i alle 3 discilpliner og modtaget

mængder af kompetent undervisning. Med baggrund indenfor både dressur og spring har hun et godt øje til vigtigheden af samspillet mellem de 2 discipliner.

Helena vægter at kunne tilpasse sin undervisning til den enkelte rytters behov og niveau,  og tilrettelægger derfor undervisningstimen efter,  hvad hun kan se,

der skal arbejdes på for, at ekvipagen får det maksimale udbytte af undervisningen.

Undervisningen skal tilmeldes senest fredagen inden den søndag man ønsker undervisning.

Praktisk:

Undervisningen foregår som eneundervisning i spring

Alle skal hjælpe med enten opsætning af banen eller nedtagning.

Varigheden:

30 minutter i alt.

Du møder op opvarmet til timen.

Pris:

150 kr. pr. gang

Undervisningen skal være købt i shoppen her på siden senest fredag inden den søndag, man ønsker undervisning.

Har man ikke facilitetskort, kan undervisningen købes inkl. facilitetskort  (+30 kr.) til den pågældende undervisningstime og gælder kun under undervisningstimen.

Afbud :

Direkte til Helena selv på SMS eller messenger, så hurtigt som muligt ift. planen.

Tilmelding:

Kontakt Helena på SMS eller via messenger direkte først for at høre om evt. ledig plads.

Herefter købes timen her på siden under vores SHOP.

Du skal være medlem af klubben for at kunne købe undervisning og er din hest ikke opstaldet på rideskolen,

så skal der også købes facilitetskort. (evt. kun for den modtagne undervisningsgang)